torsdag 27/9

hej o hå,
vad dålig jag har blivit på att skriva här ..
helgen var i alla fall bra,
trevlig middag i lördags o allt sånt där,
fett jobbigt att jobba i söndags.
 
annars har veckan vart rätt skön ändå.
i tisdags hade pillan o jag sleepover hos henne.
vi var lediga igår, så det var riktigt mys.
satt och pluggade matte nästan hela dagen, prov imorgon.
vi gjorde även klart affärsutvecklingen som ska lämnas in imorgon med.
sjukt gött att vara klar med den uppgiften !
igår var min PA-grupp och jag på möte på valand också,
planerade och fick information om balen.
balen är alltså mitt projektarbete om jag inte har sagt det !
 
idag var jag i skolan halv 9 när jag började halv 12.
fantastiskt duktigt av mig.
gick på en mattestuga med hanna o jacob, hängde i bibblan sen.
fick inte så jättemycket gjort, men ändå lite.
slutar egentligen inte förrän om en timma,
men jag hoppade sista lektionen.
har ett argumenterande tal till imorgon som jag måste skriva.
och komma på vad jag ska skriva om ... fuck.
trevlig kväll jag kommer ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0