torsdag 13/9

hej o hå,
idag har vi haft friluftsdag.
min hals var ett helvete imorse,
men nu känns den bra.
lite frisk luft o nåra cigg så mår man igen ! he he
nä men vi var i delsjön idag med skolan,
först paddlade vi och sen vare vandring.
paddlingen var hur chill som helst,
jag satt på golvet i mitten av kanoten medans hanna o richard paddlade.
lyssnade på musik, solade o käkade gödis.
riktigt nice faktiskt ! haha.
sen vare vandringen då ..
alltså vetefan hur långt vi gick, men vi gick självklart fel.
var ute i två timmar och gick runt delsjön.
gick säkert över en mil ...
var så lycklig när jag fick sätta mig i bilen sen haha.
-
nu är jag hemma iaf, har precis duschat. gott som fän.
shit, är helt slut i mina ben verkligen.
måste nog sova en stund tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0