tisdag 18/9

heyyyyy guys,
allt bra o så ?
jag mår inte så bra, plus att jag är riktigt trött.
har knappt kunnat sova alls de senaste nätterna.
mår verkligen fruktansvärt dåligt,
det har hänt saker som inte borde hända.
vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt.
på ett sätt känns det som att jag bara vill dö,
bara ligga under täcket resten av mitt liv.
jag vet inte hur allt har kunnat bli så här,
detta var verkligen det sista jag trodde skulle hända.
vet inte vad jag ska säga.
orkar bara inte med mer sånt här nu,
som jag har skrivit innan har det vart för mycket de senaste veckorna.
för mycket med allt.
too many fucking idiots helt enkelt.
-
annars idag har min dag vart pretty good,
efter vi hade slutat var jag på rättegång.
ett skolarbete vi gör, riktigt intressant var det !
nu kommer min pappa hem snart,
vi ska käka middag o gå på hockey.
zupermysigt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0