söndag

bläääää för denna dagen.
ju mer tiden går, desto sämre mår jag.
mådde typ bra när jag vaknade,
mår åt helvete nu.
-
igår vare iaf roligt,
hanna, vendela och jag åkte till oscar,
där han och en till kille hade 18årsfest.
massa härligt folk, jävligt roligt.
kanske lite oklart, otippad kväll.
hanna o jag drog en taxi från sävedalen hem,
så jävla värt. aldrig ätit godare fyllekäk typ.
bra kväll, oklar kväll.
-
idag har vi inte gjort ett jävla piss.
skulle dra en donken drive-in,
men min bil var på lagning.
fick ta moppen till åhallen för att köpa chirre. o frödinge kladdkaka.
vi låg i soffan o kollade awkward hela dagen,
fett skönt. enda problemet med dagen har vart all ilska.
fyfan vad arga vi har varit idag.
en sån dag jag vill skjuta alla i huvudet typ. yep.
nu ska jag ta mig till salongen för att laga min nagel,
ni vet den som gick av förra helgen ... aj.
yeye, gotta go. ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0