onsdag 12/9

hallååå där !
nu var det ett tag sen jag skrev här,
och sjukt mycket saker har hunnit hända.
både bra och dåliga.
-
vart ska jag börja .. haha. 
mina föräldrar kommer hem ikväll,
dom har vart i spanien i en vecka.
under tiden har hanna bott här,
vi har haft det så jävla nice.
haha kan verkligen inte beskriva.
shit vilke härlig vecka vi har haft.
helgen maxade vi med två utgångar,
haha fyfan för det alltså.
i fredags var jag på 18årsmiddag hos lovisa,
sjukt trevligt ! 
mötte upp massa kompisar ute o hade en jävligt bra kväll.
i lördags vid sisådär kvart över 9 på kvällen kände vi oss rastlösa,
tänkte att kvällen är ung.
så vi fixade oss o förkrökade o sen åkte vi till stan.
hahahha asså .. aa.
tror aldrig jag har ätit så mycket på en vecka som vi har gjort heller.
fyfan .. hahah
-
skolan har vi också hunnit med.
igår var jag bland annat på möte angående mitt projektarbete.
är sjukt taggad på det faktiskt, tror att det kommer bli skitkul !
vet ni vad jag ska göra ?
sitta i balkommittén !!!! vi är fem tjejer som ska styra upp hela balen.
aaaaah det ska bli så roligt !
vi bestämmer i princip allting,
från datum, lokal, mat, bordsplacering, dj ... allt !
tror det kommer bli riktigt riktigt bra.
-
idag mår jag dock fett dåligt, har så jävla ont i halsen.
överväger faktiskt att operera bort mina halsmandlar.
känner mig liksom inte sjuk i kroppen,
har bara så jävla ont i halsen .. kan knappt svälja.
jaja, nog om detta, det blev jävligt långt.
ska ta tag i bloggen igen nu !
så v hörs imorgon. pussssssss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0