lördag 29/9

god morgon sötisar !
shit vad skönt jag har sovit.
har dock börjat drömma helt sjukt mycket på nätterna,
när jag vaknar vet jag inte vad som är verklighet längre ..
haha.
 
igår hade jag matteprov, det gick åt helvete.
hatar min lärare så jäääävla mycket verkligen.
orkar ens inte prata om det mer.
efter skolan träffade jag elin och redde ut lite saker,
det kändes verkligen jättebra.
efter det åkte jag hem till hanna, chillade där en stund.
sen kom morgan, jacob, tobbe, david o nora dit.
vi käkade tacos o hade sjukt kul hela kvällen.
riktigt bra kväll verkligen !
 
idag ska jag jobba, riktigt segt faktiskt.
imorgon med ... vill inte :(((((
ikväll ska jag på middag till cass och naomi,
det ska bli skitkul !
yeye, gotta go !
pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0