lördag 1/9

holy shit, redan september !
blir lika chockad varje gång det är ny månad, haha.
tiden går så jävla fort verkligen.
-
igår hade jag, hanna o vendela världens bästa kväll hos hanna.
vi käkde tacos som jag längtat efter i en vecka haha,
åt chips o dipp o choklad o drack cöla o kollade inspelade avsnitt av breaking news.
heeeeelt fantastiskt !
imorse vaknade jag helt utvilad vid 10,
då drog jag till gymmet o tränade i en och en halv timma.
eeeeeh va hände där ?!
blev nästan rädd för mig själv. mamma med.
nä men jag kände att det var dags att dra igång med det nu,
det var ett tag sen jag tränade faktiskt. hehe.
-
nu har jag duschat, rensat bort lite kläder från klädstången,
käkat lunch o lite så.
man hinner med så mycket när man går upp tidigt, lol :p
o herre, denna bilden är så bra.
blir sugen på tacos igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0