lördag 15/9

så jävla skönt med lördag !
åå bara vara ledig, inte göra nånting ...
så jävla härligt.
fast jag har ändå gjort lite saker idag.
typ bråkat med mamma.
pluggat matte (!!!!!) och vart på systemet.
och legat i min säng.
ganska skön dag. skön helg.
igår gjorde jag inte heller nånting,
var hos min andra halva o hängde hela kvällen.
ska dit ikväll igen antar jag.
fick frågan igår om vi sitter ihop, och jag antar att vi gör det.
mer eller mindre.
-
åååååå vet ni vad jag ska göra imorgon ?! :D
först ska jag träffa bea en stund,
sen kommer pillan till stan o vi ska kika runt lite,
käka en god middag o sen gå på JOSHUA RADIN !
åå vad jag har längtat efter detta.
joshua radin... världens bästa musik typ.
ahhhh can't wait. det kommer bli så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0