fredag 21/9

så jävla skönt med fredag !
har varit i skolan hela veckan,
inte hoppat en enda lektion.
lol, borde inte ge mig själv beröm för det ...
men det gör jag !
har fått rätt mycket gjort i skolan denna veckan faktiskt,
har börjat fatta matten vi ska ha prov på nästa vecka,
har kommit mer än halvvägs med delrapporten i affärsutveckling,
har haft möte med vår handledare i PA så vi kan börja smått där osv.
idag hade vi även fotografering med balkommittén !
haha stelt att va fem pers på egen sida i skolkatalogen .. whatever.
-
ikväll ska jag inte göra nånting alls,
det ska bli väldigt skönt.
känner att jag behöver vara ensam,
även fast jag egentlien inte vill.
men det ska bli skönt. jag behöver det.
annars i helgen ska jag jobba !
det var ett tag sen nu faktiskt.
imorgon ska jag på middag till två freindssss som har fyllt år också,
det ska bli riktigt kul !
yep. vi hörs ! pussisar 
no more utväxt i mitt hår heller,
var hos frissan idag ! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0