tisdag 9/10

hey guys, waz up?
jag sitter o kelar med min katt,
hon tyckte det var mysigt innan jag skulle ta kort.
hahahha ser ni hur arg hon ser ut?
hon älskar mig egentligen.
 
idag hade jag bara en lektion, historiaprov.
ganska nöjd att jag inte pluggade så mycket till det nu i efterhand,
för det jag kunde kom på provet.
och det var rätt bra, för man fick välja frågor man ville svara på.
bra med alternativ hehe.
hanna o jag åkte hem till henne, pluggat matte typ hela dagen faktiskt.
vi har omprov på fredag.
har jag sagt att vi fick ig på matteprovet?
haha fyfan... trodde faktiskt att det skulle gå bra den gången.
aja, omprov som sagt. jävligt segt men så är det.
 
ikväll har jag bortamatch i lundby strand kl 9.
sen match, ska upp tidigt imorgon med.
men det kan nog bli rätt roligt!
älskar fan handboll.
yeye, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0