tisdag 23/10

hej på er finisar, allt bra med er?
 
idag valde jag att stanna hemma från skolan, inget jag vill gå in på men aa. för att bli på lite bättre humör åkte jag in till stan med freija! vi satte oss på espresso house i vasa, drack kaffe o hade det mysigt. sen kom elin förbi en sväng också, mina favvisar. kommer inte hinna träffa dom igen innan jag drar på fredag, så det var mys att hinna ses en stund i alla fall.
 
när dom började skolan igen åkte jag o fixade lite grejer inför resan, sen tog jag en sväng till gymmet för att rensa tankarna lite. riktigt skönt! vi har ett konditionsprojekt i skolan nu också som vi ska jobba med i tio veckor, så det är typ kanske den största anledningen till att jag verkligen har tagit tag i min träning igen haha! bättre sent än aldrig som det heter.
 
nu har jag duschat precis, ska snart dra och fixa min nagel. när jag gjorde nya sist visade det sig att min egna nagel på lillfingret hade släppt från huden typ (låter sjukt äcklig men det är det inte) och aa vi kunde inte sätta på en ny nagel då. så jag ska till josefine nu och göra det!
 
yeye, vi hörs. puss på er :*
 
har jag visat mina sköna brallz? haha världens mysigaste

Kommentarer
Postat av: Frej

Vart är brallorna ifrån? Lägg upp klarare bilder pådom :)))))))

Svar: dom är från lise sandahl, mem köpte dom för någon månad sedan! kan skicka bild till dig om du är snel
sofia

2012-10-23 @ 17:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0