måndag 8/10

hejjjj kåmpisar.
hade en rätt bra helg faktiskt.
var med mamsen på stan i lördags,
hade en helt underbar dag.
shoppade o drack vin o hade det så jävla bra verkligen.
på kvällen drog jag till my där massa var,
sjukt kul var det!
sov hos hannis, skulle plugga igår men det blev verkligen inte så.
vi låg i soffan hela dagen, åt massa chips.
på eftermiddagen var det dags för match.
japp, min första match på ett och ett halvt år.
skön uppladdning med bakfylla o chips....
LOL vi vann i alla fall matchen, veckans skämt typ.
haha men fan vad kul det var att spela igen!!!
 
idag har jag haft en hemma dag med frugan,
vi gjorde pannkakor till frukost hos henne o myste.
har pluggat historia större delen av dagen, prov imorgon.
har vart i stallet idag också, himla mys.
 
nu ska jag käka middag o plugga lite till.
puss på er :*
fina mamma i lördags <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0