måndag 1/10

hej oktober !
härligt väder du kommer med :))))))))
 
idag har vart en bra dag,
är på riktigt bra humör nu.
kom nyss hem från min handbollsträning !!!!
hahaha trodde fan aldrig jag skulle säga det igen ..
men jag har börjat spela handboll igen !
nytt breddlag, gammal klubb. 
tillbaka i heid med delar av gamla bredden och gamla f94 i heid.
så jäkla härligt !
vi drog igång förra veckan och spelar redan i en serie,
men jag kunde inte vara med då så jag började idag.
trodde inte det satt kvar nån handboll i mig alls,
har inte spelat på ett och ett halvt år.
kondisen är väl lite sisådär med (obefintlig rättare sagt) men det gick !
fick dock fila ner mina naglar ASMYCKET vilket är tråkigt hehe.
fan vad glad jag är verkligen, älskar handboll ! 
WÄHÄÄJJJJJJ :D 
 
imorgon är det PAdag i skolan,
så ska bara in på ett möte vid 12tiden.
sen äre hem o plugga som gäller. gött o va nästan helt ledig ändå :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0