lörag 13/10

heyy på er, allt bra? :)
 
jag kom nyss hem från jobbet, det var rätt lugnt så det blev inte så länge idag. jävligt skönt ! på ett sätt önskar jag att jag inte hade något jobb, för jag tycker det är så jävla jobbigt. det känns som att jag jobbar typ varje helg,
och jag vet att jag inte gör det men aa. alltid när alla ska göra nåt roligt eller om man behöver sova, eller om man ska plugga eller nåt så ska jag fan ALLTID jobba. är såklart glad över att jag har ett jobb, hade aldrig klarat mig på bra studiebidraget, men ändå. sen hade jag på ett sätt typ velat jobba bara en dag på helgen ibland, inte både lördag och söndag. hatar att vara bakis på jobbet men vill liksom inte banga roliga grejer för att vara pigg på jobbet dagen efter...
 
jaja. nu gör jag inte så mycket, sitter o stirrar på min garderob typ och inser som alltid annars att jag inte har nåt att ha på mig ikväll. det spelar fan ingen roll hur mycket kläder man köper, för man har aldrig nåt att ha på sig ändå.. längtar till new york. där ska jag shoppa en jävla massa! haha. yeye, ska ut ikväll i alla fall. skulle vart ute igår men det blev inte så, vi var fler idag så det blir roligare. OM MAN HITTAR NÅT ATT HA PÅ SIG.
 
vi kanske hörs lite senare, annars imorgon! 
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0