fredag 19/10

åå finally friday! det har känts som en jävligt långt vecka, fast ändå inte på något sätt...
 
förra helgen jobbade jag ju, sen var jag ute med massa kompisar på lördagen. vi hade en sjukt rolig kväll verkligen! sen vare mera jobb på söndagen o det var lite segt, inget att göra o så. 
veckan har ändå vart rätt bra, har inte haft så jättemycket i skolan men ändå hunnit plugga och skriva klart ett arbete som ska in nästa vecka, så det känns bra. fick tillbaka ett prov också som jag blev nöjd med! just det, fick tillbaka omprovet i matte som jag fick g på! haha så jävla nice, har nog aldrig blivit så lättad för ett g...
 
aa.. annars har jag tränat en del i veckan, var på bio med frugan i onsdags, vart på säljutbildning på jobbet och lite så! det har vart bra. nu äre finally fridayyyyyyy men jag ska jobba hela denna helgen med, haha... det är en sjukt jobbig helg som väntar på jobbet, den värsta på hela året tydligen. men det löser sig! är antagligen ledig tre helger i rad sen o det ska bli jääävligt skönt!
 
nu ska jag sätta mig och plugga (!) trots att det är fredag. har ett prov på tisdag som jag ens inte har börjat plugga till och det suger verkligen. senare kommer hanna hit o myser :))
 
ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0