fredag 12/10

amagaaaad, om två veckor är jag på väg till new york !
fyfan vad nice !
 
min vecka har vart pretty good,
vi vann matchen med bredden i tisdags :D 
har vart i skolan som vanligt, rätt tråkigt.
men fan vilket gött väder verkligen ! löv it.
var och gjorde nya naglar igår också,
ska slänga upp en bild på det i helgen.
inget speciellt den här gången,
bara lila glitter. riktigt fina är dom :)
idag börjar vi 1 istället för 9,
så jag drog till gymmet o körde kondition en timma.
riktigt skönt faktiskt !
nu har jag duschat o fixat mig,
ska dra till skolan snart.
har omprov i matte idag också, fyfan .. vetefan hur det kommer gå haha.
yeye, det är fredag i alla fall !
have a gr8 dayyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0