torsdag 29/11

alltså varför är alla dagar så JÄVLA långa nu för tiden? det känns inte ens som det var idag jag käkade lunch med hanna, och verkligen inte igår jag var på bio... shit, denna dagen har fan vart en evighet.
 
imorse på jobbet var det inte så mycket att göra för min del, de flesta var på lite möten o sånt som jag inte behövde följa med på. fick dock den jävligt briljanta idén att börja lite smått med min APU-rapport. den ska inte vara inlämnad förrän i mars, men det mesta kan man egentligen skriva redan nu faktiskt. så jag kom igång lite med den och det är ändå rätt skönt. bra att ha när det är lugnt på jobbet. på eftermiddagen fick jag tillgång till nästan alla program, så jag började registrera uppdrag själv. kände mig jätteduktig.
 
direkt efter jobbet åkte jag till radiomotet där sarah hämtade upp mig o så hämtade vi my och åkte vidare typ halvvägs till borås. haha lol. hade match nånstans ut i helvete och jag kopplade inte förrän nåra från mitt gamla lag sa att det var där vi spelade tygrikesnatta för några år sedan. hahahha kommer aldrig glömma den cupen, när vi fick springa utomhus tre varv runt anläggningen i snö och  18 minusgrader när alla andra lag värmde upp inomhus. det var så kallt att det blev frost på våra ögonfransar, ögonbryn, i näsan o så.. hahahha lol. vi vann cupjäveln i alla fall och matchen idag vann vi också, även fast vi spelade riktigt jävla dålig i ungefär 40/50 minuter haha.
 
nu har jag duschat o lite så, upp tidigt imorgon med. längtar till lördag och sovmorgon. fan i helvete vad skönt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0