torsdag 15/11

aa, idag äre i alla fall torsdag.
har haft en rätt bra dag faktiskt, en ganska kort dag. började 10.40 o slutade 14.20 så det var skönt!! åh, fick reda på mitt slutbetyg i rättskunskap också och jag fick mvg! kändes så jävla skönt. vet inte om jag skrev att jag fick jättebra på provet vi hade förra veckan? 58/60 iaf! det känns så jävla skönt att få lite utdelning när man har kämpat och lagt ner så sjukt mycket tid på skolan det senaste. aa fyfan vad gött.
 
nu ska jag pyssla om mamsen lite, göra lite lunch till henne o så. sen ska jag skriva klart en inlämning jag har till imorgon och kolla igenom matten eftersom jag har prov imorgon. ska också fylla i nån grej åt min praktikplats. var ju och hälsade på där o kollade läget här om dagen, tror verkligen att det kommer bli riktigt kul!
 
yes, har lite grejer att ta tag i nu, men det löser sig.
mami blev gladare än mig för mitt mvg haha, så jävla rolig är hon. och droger liksom? hahah jävla retard. hon är verkligen drogad nu av sina jävla värktabletter haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0