tisdag 6/11

hellå :))
 
idag har vart en ganska bra dag! var i skolan i en timma bara, redovisade ett arbete med hanna och sen åkte vi hem till henne. där satte vi oss o pluggade rättskunskap nån timma, har prov på fredag. känns som att lite av det har sjunkit in i alla fall, vilket är skönt.
 
vid fyra åkte jag till salongen o gjorde nya naglar, dom är så jävla fina! typ mörkgrönt glitter och ett svart nät över. man ser dock inte nätet så mycket men aa dom är fina! tänkte slänga upp bild på dom när josefine lägger upp bilden hon tog på fb. under tiden jag gjorde mina naglar skrev jag ett engelskatal jag har till imorgon och så fortsatte jag med rättskunskapen.
 
när jag kom hem insåg jag hur mycket ångest jag har över skolan just nu, eller speciellt nationella i svenska. vi ska hitta två bilder, minst en från ett häfte, skriva om bilderna och koppla dom till värderingar, sedan ska vi hålla ett tal om det. låter inte så jävla svårt, men jag fattar fan ingenting. kan inte ens välja bildjävel i det jävla skithäftet. är så irriterad på det verkligen. vet inte ens när jag ska redovisa skiten, om det är imorgon eller fredag eller nästa vecka. HATAR skolan för tillfället. nästa vecka är fan ett jävla skämt... börjar nästan gråta bara jag tänker på det.
 
nu blev det deppigt här. är riktigt arg faktiskt. jävla skitskola. hatar fan skolan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det ni har i skolan som är så mycket? Alla som går i trean har alltid mycket att göra!

Svar: Ja, klart att alla har mycket att göra, men just nu har vi extremt mycket jämförelsevis med vad vi brukar. Och att vi har så mycket nu beror på att vi ska ha praktik i tre månader, som börjar v 47 :)
sofia

2012-11-07 @ 20:13:46
Postat av: Frej

hahahaha sista meningen

2012-11-07 @ 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0