söndag 18/11

har haft bästa söndagen på riktigt, riktigt, riktigt länge. för vet ni vad jag har gjort? ingenting.
 
har alltså legat i sängen hela dagen, och sett dagsljus en gång när jag gick på toa o hämtade en macka. sen hr jag legat i sängen o myst med mig själv o inte haft nån söndagsångest över huvud taget. har kollat lite filmer o så. fan vad jag älskar söndagar när dom är som idag! och herregud vad längesen det var jag hade en sån här söndag, utan varken jobb eller plugg eller annat som måste fixas.
 
igår skulle hanna o jag egentligen dragit ut igen, men det blev inte så. min andra halva är magsjuk och jag tror att min kropp var ganska glad över att bara ligga hemma. sov drygt 14 timmar i natt haha... välbehövligt. kollade mean girls igår också, haha älskar den!
 
yeye. imorgon är första dagen på praktiken! ska bli riktigt roligt! vet inte riktigt vad jag har att förvänta mig, och tror kanske inte att jag kommer få göra så mycket egentligen nu i början utan det blir väl mest hänga med o kolla hur allt går till. det kommer nog bli roligare med tiden tror jag, men är ändå förväntansfull!
 
yup. ska återvända till min säng nu. puss på er :*
maskinen i fredags.
så. jävla. bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0