onsdag 7/8

haha läste precis igenom mitt lilla utbrott från igår. var så arg och frustrerad att jag till slut bara satt o grät och kände hur lite jag orkade och bara ville skita i allt. när jag hade slutat gråta fick jag ångest för att jag visste att jag ändå måste göra det, och då började jag må så illa att jag fick gå och stoppa fingrarna i halsen för att jag var tvungen att spy. så jävla trevlig kväll hade jag!
 
hur som helst, idag är en bättre dag! gjorde mitt engelskatal imorse och det var skönt att få det gjort. vet inte varför man alltid får en klump i magen när man ska ha en redovisning för klassen, speciellt på engelska?! haha så himla töntigt egentligen. har hunnit plugga rätt mycket rättskunskap på håltimman jag hade och även när jag o hanna satt o väntade på vår mattelärare. så vi pluggade matte med honom nån timma, ganska skönt att få lite klarhet i det med. när jag kom hem tog jag vara på min disciplin och skrev svenskaskiten. tycker fortfarande det är oklart, men nu är jag klar med skiten i alla fall och ska redovisa det på fredag.
 
aa, mitt liv består i princip bara av plugg just nu. mitt humör går upp och ner hur mycket som helst, ena sekunden känns allt lugnt och i nästa sekund får jag ångestattacker och spyr. haha. så jävla skönt.
kom på mig själv idag med att önska att det var tisdag idag, och få ångest över att helgen snart är här för att jag har så ont om tid för allt. tror det är något fel på mig.
 
yeye, dags att fortsätta med rättskunskapen. vi hörs babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0