onsdag 28/11

hallå ja!
var lite lagom irriterad igår, hehe. men den listan gäller fan för mig dygnet runt, varje dag i veckan.
 
yeye. idag har vart en bra dag i alla fall! bråkade (som vanligt?!) med it-avdelningen när jag kom till jobbet imorse så de fick skicka en ny tekniker eftersom den förra uppenbarligen inte kunde lösa problemet med nätverket till min dator. sedan satt jag med maria och registrerade egna importinkasson hela dagen typ, det börjar verkligen sätta sig hur man gör nu :)  käkade lunch med nåra fina tjejer från klassen o paralellklassen också, skönt att hänga med några i sin egen ålder ett tag o catcha up lite haha.
 
efter praktiken träffade jag hannis (såklart) o så chillade vi runt i stan en stund innan vi gick på bio! vi såg twilight, den var faktiskt jättebra! trodde typ inte den skulle vara det men aah bra slut på skiten :)
nu har jag vart hemma en stund o fixat lite grejer för imorgon, typ städat för att städerskan ska komma. varför gör man det egentligen? aldrig vart med om något dummare. det borde vara med på listan över saker jag stör mig på! whatever. fixat med lite handbollsgrejer också, bortamatch nånstans åt helvete imorgon haha.
 
nu tänkte jag gå o lägga mig snart. har typ fått sömnproblem det senaste o somnar inte innan 1 en enda dag känns det som. skönt med 5-6 timmars sömn ändå :)))))))
 
beatrix sluta hata mig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0