onsdag 21/11

hej sötisar, allt bra?
jag börjar bli sjuk vilket suger, annars är allt bra med mig också!
 
igår hade jag kort dag på praktiken. satt med en tjej som heter malin som lärde mig om hur man skriver dokument om export inkasso, avläser swiftmeddelanden o massa sånt. lite svårt och annorlunda men det ska nog gå! fick sluta vid kvart över 11, då mötte jag upp nåra kompisar o fikade lite. efter det drog hanna o jag hem till mig, bytte lite kläder o så, sen åkte vi till henne o efter nån timma åkte vi in till stan för att möta upp jacob o gå på hockey! himla mysig kväll hade vi :))
 
idag hade jag inte heller jättelång dag faktiskt. satt med malin och fortsatte jobba och lära mig om export inkasso o såntdär. det börjar bli lite lättare men tycker ändå det är svårt att avläsa alla grejer o veta hur man ska göra osv. det kommer väl! fick gå vid halv tre idag, min chef var inte där o malin hade inget annat att hitta på för mig.
 
jävligt gött, är ju typ sjuk så aa det är skönt att va hemma. ska lägga mig i sängen o kolla film eller nåt nu, himla gatt. ska läsa igenom häftet vi har fått inför nationella i svenska också, har ju skriftligt prov på fredag. yup.
hare gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0