onsdag 14/11

1. varför känns det som torsdag idag?
2. varför är det inte torsdag idag?
 
har fan kämpat med dessa frågor hela dagen hahah. nej, men av någon anledning känns det verkligen som torsdag idag, för det känns som att det ska vara fredag imorgon? blir så mindfucked av att det bara är onsdag.. haha ja då vet ni!
 
min dag började i alla fall med engelskaprov (shit, var det verkligen idag?! känns som en evighet sedan) och det gick väl helt okej. hade inte lärt mig någon av de 198 glosorna så kurt såg inte så glad ut när jag lämnade in provet där hela första sidan var blank haha. men resten gick nog helt ok! hade en liten härlig håltimma också runt lunch, då drog jag o hanna ner till stan och shoppade lite o käkade lunch.
 
efter skolan träffade hannis o jag jacob, vår privata mattelärare. så pluggade vi matte nån timma o nu är jag hemma. har pysslat om mamsen lite för hon opererade sin fot idag. nu väntar jag på att dadycool ska komma hem så jag kan göra en intervju med honom inför ett arbete som ska vara inlämnat på fredag. är ute i så himla god tid som vanligt :)
 
yeye. gotta go, vi hörs finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0