new york

åh, har inte riktigt haft tid att skriva sen jag kom hem, det har vart full fart sen jag landade ungefär.
 
men vi hade en jättebra resa verkligen! trots stormen... alltså så jävla dålig timing haha. men vi klarade oss väldigt bra, hela området runt där vi bodde gjorde det. ingen evakuering från hotellet, ingen översvämning och inga strömavbrott. det som påverkade oss mest var egentlien att vi förlorade två och en halv dags shopping o sånt. det var lite grejer som vi hade velat göra men som vi inte hann nu :( 
 
sen var det också helt sjuuuukt kul att träffa min bror igen! kan inte beskriva känslan när jag stod o väntade på honom i lobbyn och jag bara ser honom komma in, solbränd och fräsch och ååh hahah, vilken tönt jag är. nä men det var verkligen jättekul att träffa honom! bara drygt en och en halv månad tills han kommer hem igen :)) känns typ ännu mer tomt hemma utan honom nu... 
 
aaa, mer då? shoppingen såklart. vill inte riktigt veta exakt vad allt gick på men har räknat ut att det är... lite för mycket. hehe. nä men jag har köpt massa fint, kläder, en väska, två uggs, jeffery campbells, smink, underkläder o träningskläder o träningsskor o smink o aa, en jävla massa. hahaha, mami och jag fick köpa en ny resväska för att få plats med allt... så mycket lol verkligen. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0