måndag 5/11

hejjj på er, allt bra?
 
jag har som sagt haft det bra. kommer tillbaka till verkligheten lite för snabbt känner jag, vill typ skjuta mig för att vi har så mycket i skolan just nu. det är på riktigt ett jävla skämt... men å andra sidan är det bara dom här två veckorna kvar och sedan går vi på PRAKTIK i tre månader!!!!! kan typ inte föreställa mig hur skönt det ska bli att inte gå till skolan förrän i mars...
 
var i stallet idag också, himla mysigt. fast alla hästar hade typ damp, stegrade, sparkade bakut, hoppade och studsade och ingen gick fan att kontrollera... haha men vi tog oss igenom banan i alla fall!
nu har jag skrivit en historiatext jag hade till imorgon, kollat över en redovisning jag också har till imorgon och duschat. ska fundera ut vad jag ska skriva mitt argumenterande tal i engelskan om också, sen ska jag jävligt välförtjänt lägga mig i soffan en stund.
 
puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0