måndag 26/11

heeejjjj kåmpisar!
 
har vart sjuk hela helgen så harhaft det fett dävet verkligen. har legat i min säng sen i torsdags med 39 graders feber och asont i halsen. kul, jävligt kul! not. nu är jag nästan helt frisk i alla fall, har bara lite ont i halsen på morgonen.
 
har haft en ganska bra dag idag, förutom några småsaker. hehe. var och lunchade med hanna på BK haha så kommer en person jag verkligen inte vill träffa in och jag typ skriker OH FUCK. han såg mig int iaf. hoppas jag hehe. sen har namnet linus förföljt mig hela dagen. har bråkat med linus på it-supporten på jobbet, fick en häst i stallet som heter linus, har smsat med en linus. linus har namnsdag idag också, passande va? japp. japp. stallet var iaf mys, fast gillade inte riktigt linus. lite för stark och drog ner huvudet lite för mycket. har så ont i mina fingrar nu...
 
yeyeye gotta go! pussis
 
hahaha just det... mamma har koll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0