måndag 19/11

idag var ju min första dag på praktiken, ska ta och berätta lite om den tänkte jag.
 
kom dit o allt va rätt lugnt, fick ett eget skrivbord osv, kände mig fett viktig haha. efter att vi hade haft morgonmöte där dom gick igenom vad som hänt förra veckan osv började min konstiga dag och mitt fett konstiga beteende hahaha. efter mötet fick jag ett häfte som jag skulle gå och ta kopior ur ett häfte för att jag skulle ha ett eget och aa där i stod det om vad jag skulle göra och vad jag ska arbeta med under dom här tre månaderna. då gjorde jag nåt med kopiatorn så att den pajjade och en tekniker fick komma och laga den.
fick iaf mina kopior och gick och satte mig för att läsa. det stod så jävla konstigt och va massa svåra ord, så jag känner liksom hur ögonlocken blir tyngre och tyngre. till slut nyser någon ashögt och jag vaknar och rycker till som fan mot armstödet på min stol så att hela armstödet typ bryts och ramlar av stolen. japp då fick jag gå och hämta en ny stol också, jävligt skämmigt.
sen kom min chef kristoffer och skulle ge mig lite uppgifter och så så att jag får tillgång till min dator och min mail där. mailen fungerade inte riktigt, så han säger till mig att ringa it-supporten and so i did. fick ett headset som var meningen att man skulle ha från höger, alltså att man hör personen i höger öra och mikrofonen är från höger JA NI FATTAR. jag är ju döv på mitt högra öra, så jag skulle ju lite smidigt vrida till den där mikrofonen. japp då gick den också sönder.
efter lunch var det dags igen. satt o lutade mig bakåt i stolen och skulle liksom rätta till hur jag satt, så jag tar i med händerna mot armstöden i stolen. TROFAN ATT ARMSTÖDET GÅR AV IGEN DÅ?!?!?!?!?!
 
hahahaha asså det har vart en sån skämmig dag verkligen. har fan gjort allt man inte ska första dagen. ja men tja det är jag som är praktikanten!
aja. förutom allt dumt jag hann göra så har det varit en bra dag. imorgon jobbar jag bara 9-13 så ska försöka att inte ställa till med så mycket problem då. har varit en riktig liten trubbelmakare idag kan man säga.
 
japp. vill ni ha live-update av mig på mina dagar så äre bara att följa min twitter @sofiaerikson
puss!
kände mig lite cool och viktig innan jag hann paja headsetet helt och hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0