måndag 12/11

o så vare måndag igen. vad trevligt va! bara fyra dagar kvar till fredag. fyra dagar kvar till INGEN SKOLA PÅ TRE MÅNADER! blir så lycklig när jag tänker på det, fäller nästan en liten tår faktiskt. lol skoja..
 
aja, i helgen har jag hängt med hanna. såklart. vi har pluggat, pluggat, pluggat och aa, pluggat. haha ville typ inte ens ha helg förra veckan, visste hur jobbig den skulle bli ändå. men om man ska se det positivt så har vi faktiskt fått massor gjort, och ångesten för denna veckan har dämpats lite.
o igår vare ju fars dag, då gav mami o jag pappa en pt-timma på gymmet. hahahha han började typ gråta, han blev så jävla ledsen. vill inte veta hur längesen han satte sin fot på ett gym, förutom för att sola haha. efter gymmet drog vi till stan i alla fall, käkade middag o sen såg vi skyfall, den nya bondfilmen. myspys :))
 
idag behövde jag vara hemma från skolan. känner att systemet i skolan lyckas så himla bra när man måste skolka för att hinna med att göra allt man behöver! haha jävla idioter. men jag har i alla fall skrivit mitt APU-brev idag, ska hälsa på o kolla läget på min praktikplats imorgon. har också skrivit en rättskunskapsinlämning som vi har till imorgon, pluggat historia inför en redovisning jag har imorgon och räknat engelskaglosor. hahaha, 198 glosor, tro han på riktigt att jag tänker lära mig dom? då tror han fel.
 
yeye. om nån timma drar jag till stallet, vi ska ha hoppning. ska bli riktigt kul, är fan astaggad. hoppas bara inte att hästarna har lika mycket damp som förra veckan. vill inte gärna ramla av eller så.
 
såhär glad tänkte jag vara på fredag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0