lördag 17/11

ååååååååå vilken bra dag jag hade igår! framför allt kväll.
 
först gick matteprovet ganska bra tror jag, och det kändes skönt. när vi hade slutat var det fredag på riktigt, så jag o hanna drog ner till stan o hämtade ut biljetter till maskinen, drog förbi condeco o träffade mina favvisar o sen åkte vi hem till hanna.
 
fixade oss o käkade o förkrökade hos henne, sen var vi på trädgårn vid halv 10 typ. träffade massa kåmpisar där o krökade ännu mer o såg maskinen. alltså fyfaaaan vad bra det var!! älskar fan maskinen! spelningen var så sjukt nice verkligen o det kändes som att jag typ skulle sprängas o som att jag kunde hoppa till taket typ, haha, var så jävla lycklig verkligen! efter dom hade spelat träffade vi lite fler kompisar o drog vidare till valand. elin löste in oss före hela kön, sen löste en kompis som jobbar på valand gratis inträde och garderob haha, sånt flowwww. på valand var det också helt sjukt jävla bra igår, dansade hur mycket som helst o aa nä det var verkligen en riktigt jävla bra kväll.
 
det var mindre kul att spela match idag. samling kl 12. ett skämt eller? hahahha elin kom i klackar liksom. uppvärmningen var att ta en cigg. våran målvakt kom inte dit så vi hade en utespelare i mål o en avbytare. haha bredden alltså. hela laget var fan ute igår. så jävla roliga är vi! spelade iaf lika, gött vare.
 
PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0