fredag 30/11

fredag, älskade fredag.
när alarmet ringde imorse var jag dock helt jävla mindfucked, trodde det var lördag. när jag insåg att klockan var 7 och att jag skulle upp o jobba hela dagen fick jag tårar i ögonen...
 
men dagen har vart bra! hade det bra på jobbet o så, registrerade uppdrag o fixade med massa grejer. käkade som vanligt lunch med hannisen också, himla mys. när jag slutade vid 4 drog jag till da matteo o träffade elin, freija, saris o henke. satt där nån timma o hade det mys innan vi drog oss hemåt.
 
pappa hade hämtat min bil som var klar från servicen idag också, mitt liv är fulländat igen! hahah det är så jävla jobbigt att inte ha bil när man har vant sig vid det. hur fan ska det bli om 3 (!!!!!!!!) veckor när victor kommer hem igen o ska ha den? yeye. nu ska jag snart dra mig, frey o jag ska på bio o se paranormal activity 4. har en slags hatkärlek till skräckfilmer. är jätterädd men måste liksom se, haha.
 
yup, gotta go! ha en trevlig kväll fellas :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0