bra måndag

har haft en riktigt bra dag idag faktiskt! tänk om alla måndagar kunde vara såhär?
 
det gick jättebra i stallet, vi hoppade och det var skitkul. hästen jag hade har dock typ korsgalopp på bakbenen, vilket gör att galoppen kan bli sjukt ostadig. galopperar man i höger varv till exempel, så springer hästen på ett speciellt sätt, samma i vänster. om hästen har korsgalopp tar den några steg höger, sen några steg vänster med bakbenen. så aa, det blir lite fucked up hehe. men det var kul, själva hoppningen gick bra!
 
pimade min RK-lärare också för att få reda på provresultatet från rättskunskapsprovet vi gjorde i fredags, och vet ni?? jag fick fan 58/60! hahaha hur är det ens möjligt? har jag nånsin fått så bra på ett prov? lol på mig. så jävla nöjd.
 
nu har mina kusiner o min moster vart här o käkat middag, himla mysigt. himla bra måndag.
ska hoppa in i duschen nu, sen... aa inte plugga iaf. imorgon har jag bara en redovisning kl 8 sen slutar jag o det är ju skönt :)) yeye, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0