torsdag 29/3

hejjj !
har inte haft en jättebra dag idag alltså,
har haft sån sjuuuk huvudvärk hela dagen.
har ätit tabletter, druckit vatten, vilat, sovit ..
ingenting hjälper !
så jävla frustrerande..
speciellt när jag verkligen borde plugga till företagsekonomin,
men jag kan inte koncentrera mig nu :(
sitter iaf o försöker men aa det går åt helvete typ, haha.
-
har börjat få sån ångest för allt.
verkligen ALLT.
ångest för att jag måste jobba i sommar.
ångest för att jag måste ta körkort.
ångest för att mitt hår är fult.
ångest för att jag ska jobba hela helgen.
ångest för att jag ska ut i helgen o kommer va så trött.
ångest för att min hy är dålig.
ångest för att jag måste träna.
ångest för allt som har med skolan att göra.
har börjat få sån ångest för skolan.
vi har en jävla in class-essay nästa vecka om en bok,
jag har typ 100 sidor kvar o den är så jävla tråkig.
vet inte om jag ska försöka eller ge upp.
googla fram lite recensioner typ.
BLÄÄÄÄÄ
-
någon hade iaf frågat om jag kunde visa vad jag har köpt,
o det kan jag självklart göra.
men inte idag, det får bli imorgon eller i helgen !
o hur många läsare jag har ..
det är typ runt 80-90 unika per dag.
sen är det mer vissa dagar o mindre andra dagar,
men runt där ligger det !
faan vilka fina solnedgångar det är varje dag.
kan inte sluta kolla på dom.
så jävla fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0