torsdag 22/3

hej sötisar !
shit vilken härlig dag det är idag,
hade typ velat sitta stilla i solen hela dagen ...
men nä, inte det !
första lektionen idag gick vi på fadderföretagsmässan,
en mässa som affärsettorna har varje år.
vi gick runt o bedömde deras montrar,
kollade på en modevisning, fick goodiebags o käkade godis.
helt okej start på dagen !
efter bamba satt vi på muren o gotta en stund,
sen hade vi engelska o sen slutade vi.
fantastic !
-
nu har jag precis kommit hem,
ska sätta mig o plugga lite psykologi innan jag o pappa ska ut o köra bil.
-
juste, igår !
sa ju upp mig från jobbet, shit vad skönt det kändes !
you have no idea ..
kom överrens med min chef att jag ska jobba april ut,
men sen äre slut ! gosshh det är så skönt.
efter jobbet igår gick jag o elin på matchen,
drack lite bärtz o skrek på domarna.
så jävla kvinnliga är vi.
-
yeye, nu måste jag plugga.
vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0