too much going on ..

hej sötisar.
hinner inte blogga nu egentligen,
måste sätta mig med matten.
det suger.
klockan är 10 och jag är hur trött som helst,
det har vart en jävligt lång dag.
har vart i skolan o direkt efter åkte jag till intersport o jobbade i 4 timmar.
det var mycket nytt att lära sig,
massa nya grejer och ta in så jag är egentligen helt körd i huvudet nu.
men, jag har som sagt matteprov imorgon.
och inte för jag tror att det kommer hjälpa att plugga nu,
men det hjälper samvetet.
kommer garanterat spika ig imorgon och det suger fan rövhål.
orkar inte med allt.
har så sjukt mycket att göra nu hela tiden,
vet inte hur jag ska hinna med allt.
och uppenbarligen gör jag inte det,
för igår glömde jag av att jag skulle jobba på donken.
fick snacka me chefen som lacka pelle på mig,
så jag måste va där halv 11 på lördag o fylla i papper o prata med henne.
kul att det går så jävla bra nu.
har också extremt mycket i skolan fram till lovet,
så jag får se hur jag ska lösa allt.
kanske blir en kula i huvudet eller nåt..
näää sånt ska man inte skoja om.
dygnet har för få timmar för mig just nu,
hade behövt typ 5 till.
och att jag lider av sömnbrist nu gör saken inte bättre alls,
hade behövt sova i en vecka typ.
aja, här kommer jag inte ha så mycket tid att hänga iaf,
så vi hörs när vi hörs.
puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0