söndag 18/3

good morning,
allt bra ?
jag är så jäävla trött idag.
o jag har sån mensvärk att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.
fast det vet jag.
jag ska på släktkalas om en timma o det är fan inte så jävla kul alltså,
hahah ..
det är bara jag o värra som ska dit ifs,
vi har ju släktbråk o det är inte löst på långa vägar,
så då får det bli så ..
-
igår iaf !
vi hade så jävla roligt !
hanna, vendela, charlotte o jag började hemma hos hanna.
käkade middag, förade lite.
åkte in till stan, mötte upp massa killar i klassen.
drog till båten o sen kom vi aldrig därifrån typ, haha.
det var riktigt bra där igår !
hade så kul med så många olika där inne, aa fyfan va kul.
kvällen slutade dock inte så roligt för min del.
slutade med att jag inte hann säga hejdå till någon,
o sprang gråtandes ut från båten.
yep. så går det när gamla saker förföljer en.
men det är en helt annan historia.
hade min bästabästabästa bea som pratade med mig hela vägen hem,
vet inte vad jag hade gjort utan henne igår..
-
aja, en riktigt bra kväll vare iaf,
synd att den slutade som den gjorde bara.
nu ska jag börja ta tag i mig själv.
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0