söndag 11/3

hejjjj.
haft en bra helg ?
det har jag !
jättebra har den varit faktiskt.
har egentligen inte gjort så mycket,
bara tagit det lugnt typ.
jobbat lite, gjort nya naglar.
hängt me min favvis o kollat mello.
aa, det har vart bra.
-
idag har jag plågats av extrem huvudvärk hela dagen,
o det har inte gått över.
har mått illa till o från hela dagen också,
jätteskumt.
fett jobbigt att ha huvudvärk när man ska plugga om inte annat.
har prov imorgon o har läst ett kapitel än så länge.
vet inte riktigt vad jag sa göra ..
kan inte sätta mig o plugga me denna huvudvärken,
men orkar heller inte göra det och få ig.
blääääää.
-
yeye, nu ska jag hoppa in i duschen.
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0