sleepless nights

man får ju ändå försöka ta vara på tiden,
så jag har gjort nånting som mina päron har tjatat om jävligt länge.
att hänga in mina kläder i mitt rum !
haha, pappa har börjat måla om mitt gamla rum o så nu,
som ska bli gästrum,
o då har han hängt upp alla mina kläder på en stång i tvrummet här uppe.
så där har dom hängt nåra veckor ..
men i alla fall,
nu när jag inte har kunnat sova har jag hängt in dom här !
blev dock jävligt irriterad,
det saknas typ fem pärlgalgar för att jag ska ha dom till alla kläder.
aa alla kläder jag ska ha här inne iaf.
funderar på att beställa fler,
men dom kommer liksom i 20pack..
haha jaja vi får se.
nu är mina kläder här inne iaf o det är nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0