onsdag 28/3

hej sötisar !
allt bra med er ?
-
idag har jag haft sån sjukt nice dag !
hade utvecklingssamtal kl 10,
om man nu ens kan kalla det så.
man sitter i ett klassrum i fem min me hjalmarsson,
han säger bra, bra, frånvaron där, inte så farligt ? nää bra. bra. du är duktig.
aaaa, jaa. jo det är bra. bra bara bra !
typ så.
efter det lilla samtalet gick jag o hanna ner till biblioteket,
kollade lite på företagsekonomin men gjorde inte så mycket.
-
sen kom papi till skolan o lämnade min plånbok som jag hade glömt hehe,
o jag o hanna drog in till stan.
har köpt massa fint !
bland annat vita jeans, en helt underbar byxdress o en långkjol.
mmm så jävla nice !
-
nu ska jag plugga lite,
o sen när papi kommer hem ska vi antagligen ut o köra lite bil.
yeye. vi hörs ! pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa bilder på det du köpt!! :)



och hur många läsare har du?

puuss

2012-03-29 @ 19:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0