onsdag 21/3

heyy tards,
allt bra ?
jag har haft sån sjuuk tinnituss i natt,
har inte kunnat sova.
somnade typ vid 4,
så det fanns inte i min värld att gå upp kl 6.
tar en dag hemma istället,
pluggar lite o gottar mig.
-
senare ska jag iväg till jobbet,
o jag är lite nervös.
av två olika anledningar ...
dels för att jag gjorde en väldigt dum grej i helgen,
och dels för att jag ska säga upp mig.
JA NI LÄSTE RÄTT !
haha shit nu är det fan på riktigt,
jag ska säga upp mig !
sick.
dom ringde från intersport igår o sa att jag fick jobbet,
så aaa jag är hur glad som helst !
ska planera detta lite i huvudet nu,
vad jag ska säga o så.
det blir säkert bra, hehe. jarrå.
jag jobbar 17-19 idag,
så jag o elin ska gå på matchen när jag har slutat.
fantastic ! wii
vi hörs senare, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0