onsdag 14/3

har haft en jävligt bra dag idag,
o vädret bidrog till 80% med det. typ.
alltså. dagar som denna gör att jag älskar hvitfeldtska.
dagar som denna påminner mig om varför jag går där.
det finns ingenting skönare än hänget på muren.
det största och bästa vårtecknet jag vet,
är att se muren fyllas med folk.
vi satt där i nån timma idag, drack cola o rökte.
man måste gå på hvitfeldtska för att förstå hur nice det är.
hänget på muren, det är det skönaste.
idag vare nåra riktiga skönjävlar som hade med en fet högtalare,
så det spelades riktigt go musik över hela skolgården.
önskar att jag kunde beskriva den känslan.
fan vad jag älskar att gå på hvitfeldtska dom stunderna.
det är inte många gånger man känner så alltså,
men dom gångerna räcker för att gå kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0