måndag 5/3

heeejjjj mina fina !
det känns som evigheter sedan jag bloggade,
men det var ju faktiskt bara två dagar sedan ..
drar en liten snabb om min helg !
-
lördag: jobb hela dagen, träffade elin o sigge efter.
vi åkte hem till elin, käkade middag o fixade oss.
jag drog till hanna, dom till pardis.
bad g folket var hos hanna typ, men ändå inte.
lite andra var där o så.
hade säkert haft en jätterolig kväll om jag inte blivit inlåst på en toalett.
dörren gick i baklås o där satt jag + 3 till i över en timma.
kul som fan !
gick hem o sov hos elin sen, det var mys.
söndag: vaknade hos elin o chillade där en stund.
sen åkte jag till torget o mötte bea, så drog vi till stan.
satt o fikade i nåra timmar, pratade om allt mellan himmel o jord.
det var välbehövligt och riktigt bra !
vid fyratiden drog jag till jobbet, jobbade till 9.
mam o vic kom o hämtade mig, åkte hem o kollade big brother.
hade extrema sömnsvårigheter o kunde int sova.
har sovit typ 5 timmar i natt, gött som fän.
-
nu äre måndag iaf !
har haft en rätt bra dag,
lite sega lektioner. min sista lektion är psykologi i två och en halv timma.
aaaaa den är seg !
vic hämtade mig i skolan så åkte vi hem,
o nu har jag pluggat matte o lite så.
ska hjälpa mami med maten nu också,
vi hörs senare !
pussss
detta kommer jag sakna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0