måndag 19/3

mondayy,
what a great day.
it's like a punnishment for what you did on the weekend.
fuck mondays.
everybody hates them.
-
min dag var pissigt jobbig fram till att jag kom till stallet.
blir alltid lugn o glad när jag kommer dit !
saken blev tusen gånger bättre när jag fick min fina favvohäst också.
så lektionen idag gick super,
det kändes verkligen bra.
åå vad jag älskar att jag verkligen har kommit igång med ridningen igen,
det är verkligen något som gör mig riktigt lycklig.
-
när jag kom hem hoppade jag in i duschen,
käkade lite go middag o sen kröp jag ner i soffan.
kollade på hockey, o frölunda vann.
sjätte matchen på onsdag, jarrrååå !
än är inte hoppet borta. eller ? haha lol
mami blev sugen på kladdkaka också så hon började baka.
den var magiskt god !
aah fin kväll.
vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0