lördag 3/3

good morning,
allt bra ?
jag mår bra, men är lite trött.
ska till jobbet snart o jobba till 4.
efter det åker jag till elin för middag,
sen ska jag till hanna o träffa alla som var med i bad g !
kommer bli fett nice.
-
igår var det ju mässa hela dagen, o det var kul !
vi var där verkligen hela dagen o det var lite jobbigt typ,
men det var ändå kul.
det var massa man kände som kom dit o aa det var kul !
efter mässan var slut drog jag in till stan,
träffade elin, freija o frida.
vi satte oss på soho o tog ett glas vin o pratade lite.
riktigt bra !
-
nu har jag jävligt bråttom kom jag på,
lite saker jag måste fixa innan jag ska dra !
vi hörs senare eller imorgon !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0