lördag 31/3

häjjj !
allt bra ?
jag mår braaa, är lite trött idag bara.
-
igår kväll kom malin hit,
har inte träffat henne på jättelänge !
vi sågs ju på freijas middag för nåra veckor sedan,
men har inte träffat henne själv sen innan sportlovet typ ..
ett jävla tag.
vi hade en del att ta igen o det var jättemys !
-
idag började jag jobba kl 10.
jäävligt segt att typ gå upp kl 8 men aa, smällar man får ta.
jobbade till 2 men stannade kvar o chillade där me nåra en stund,
så jag har precis kommit hem.
nu ska jag installera min hårddisk tror jag,
sen städa mitt rum o fixa lite.
vi hörs senare !
:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte du ta en bild på vad du köpte?? :)

puss

2012-04-01 @ 20:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0