lördag 10/3

heeeeejjjj mina små råttor,
allt bra med er ?
-
matteprovet igår är ingen större idé att prata om,
det gick verkligen .... inte bra.
efter skolan mötte jag upp eliten för fredagsfika,
det var nice.
på kvällen låg jag hemma i soffan med chips, dipp o cola,
och det har aldrig varit mer välbehövligt.
var helt slut igår !
-
idag har jag jobbat hela dagen,
skulle ju på möte med chefen där ja.
nää men hon var inte där !
haha sån jävla iddi.
fick iaf skriva under ett handskrivet (?) papper att jag inte va där.
annars gick det rätt bra att jobba tycker jag.
just det ! mc donalds har börjat med extrem miljöförstöring.
numera serveras happymeal i hårdplastlådor,
som jag har stått och monterat ihop idag.
vad fantastiskt va ! ..
aaaa shit dom är fan dumma i huvudet.
-
nu kommer freija hit snart,
vi ska laga middag o kolla melodifestivalen.
gottttt !
have a gr8 night, pussis
här har vi den nya happymeallådan,
som maten för övrigt inte ens får plats i. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0