likgiltig

shit, jag har tänkt på det idag verkligen.
jag känner mig likgiltig.
jag bryr mig liksom inte.
det är precis som det var i höstas,
när jag bara sov hela tiden o inte brydde mig om någonting.
lite så känner jag mig nu.
har egentligen massor i skolan,
vi har läxor, böcker som ska läsas, prov, har ett tal osvosv.
skjuter upp allting, gör ingenting ändå till slut.
vad händer med mig ?
jag orkar inte med detta igen.
jag orkar inte inte bry mig !
o jag bryr mig inte om att jag inte bryr mig, liksom.
ni fattar. ond cirkel.
känner mig så himla nöjd och lycklig för övrigt liksom,
så jag bryr mig inte ens om att ta tag i allt jag måste.
undrar om detta kommer hålla i sig ..
whatever, jag bryr mig inte ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0