great day

ah denna dagen har vart fin.
började 8 o det är väl aldrig nice egentligen,
men det var psykologi och den kursen är jävligt intressant.
sen vare lite matte o nää,
sen gott häng på muren aaa mmm gottt.
lite svenska, sen satte vi oss i biblioteket nåra stycken.
när bibblan stängde gick hanna, emelie o jag på ekonomistugan.
sjukt värt !
lärde mig mer än vad jag har gjort sen jullovet typ,
så det var bra.
vi (+ typ 7 till i klassen) har prov på fredag för att vi missade det andra.
aa när vi var sjuka efter bad g alltså .. he he.
-
när jag hade vart på ekonomistugan nån timma drog jag till torget,
mötte upp mami vid halv 7 där.
lite spontanshopping o det säger man aldrig nej till.
har köpt en jättefin klänning som jag ÄLSKAR !
ska ha på mig den på fredag hade jag tänkt.
aahh love it. love mami.
-
börjar inte förrän halv 11 imorgon vilken är skönt,
så nu ska jag kolla lite bloggar som jag inte hunnit de senaste dagarna.
ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0