fredag 24/3

hällååå dääär !
wazup ?
-
jag sitter hemma o chillar lite,
ska snart byta om o sminka mig lite.
ikväll ska nåra tjejer hem till elin på middag,
det blir mysigt !
sitta ute o gotta. aaadå !
-
idag hare vart så jäävla nice väder,
önskar typ att jag hade på mig shorts o linne.
helt seriöst, jag dog i mina varma jeans !
efter skolan drog jag till stan o träffade bea.
vi satte oss på lejontrappan me årets första glass o lite cola.
så jävla fint !
där satt vi en stund o pratade om allt möjligt,
det finns så jävla mycket att prata om när vi ses så sällan.
efter en stund gick vi bort mot salutorget,
vid ån där satt massa kompisar så vi hängde me dom.
-
yeye, ska åka om en halvtimma typ så jag får sätta lite fart här.
ha en grym fredagskväll,
puuuussss :*
btw, erkänn mitt hår typ har blivit långt igen ?!
wääoww i love it.
o på tal om håret, ska jag färga tillbaka till blont eller ha det såhär ?
hjääääälp tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0