eeeeh ångest

satt med matten en stund förut,
och om jag ska va ärlig gick det åt helvete.
detta provet kommer jag spika ig utan krydd.
haha jag är ingen stjärna i matte,
och har aldrig varit, men nu i gymnasiet har jag ändå ett starkt g.
får nästan vg på alla prov,
men detta ... det kommer gå åt helvete.
ska gå på mattestugan imorgon iaf för att försöka lära mig NÅGOT,
men jag har glömt av allting.
har ite räknat matte sen innan lovet och det är nåra veckor sen.
man hinner snappa upp massa annat under den tiden ! hehe.
-
nu ska jag iaf dra till jobbet, det är hockey idag.
mycket att göra, sköna som jobbar.
det blir nog bra !
tror vic skulle på matchen så jag åker med honom hem sen,
gött som fän.
vi hörs !! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0